Aplikačný vývoj
Vnútrofiremné procesy, SharePoint, .NET a aplikácie na mieru.
Implementácie
HW a SW architektúra, systémove implementácie, siete
Prečo si vybrať nás?
-
1
Umožníme vám sústrediť sa na svoje obchodné aktivity
-
2
Poskytneme vám naše know-how a profesionálny tím IT odborníkov
-
3
Pružne sa prispôsobíme meniacim sa podmienkam vo vašej spoločnosti
-
4
Pretože nám záleží na vašom úspechu
HELPDESK
Nástroj pre vzdialenú správu a podporu - iServices vzdialená podpora
Podmienky použitia:
Odsúhlasením poskytnutého konferenčného čísla si je zákazník plne vedomý skutočnosti, že prostredníctvom tejto operácie bude poverenému pracovníkovi iServices s.r.o., umožnený vzdialený prístup do zariadenia zákazníka ( PC, notebook a pod.) za účelom vykonania požadovaných servisných či iných operácií, resp. činností, pričom pracovník spoločnosti iServices s.r.o. môže mať prístup k údajom nachádzajúcim sa v príslušnom zariadení zákazníka. Zákazník týmto postupom slobodne a vedome udeľuje spoločnosti iServices s.r.o. súhlas, aby prostredníctvom povereného pracovníka uskutočnila servisný alebo iný zásah do zákaznikovho zariadenia ( PC, notebook a pod.) v zmysle jeho požiadaviek.
Systém podpory pre registrovaných zákazníkov. Portál je vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Vašu požiadavku môžte zadať do systému, alebo podľa zmluvného vzťahu telefonicky vo vyhradenom čase na tel. č. +421 2 6224 4226
Prihlásenie do Customer Monitora pre registrovaných klientov
All Rights Reserved | iServices